حجت الاسلام بامری:

رمز استمرار انقلاب اسلامی جهاد تبیین است

رمز استمرار انقلاب اسلامی جهاد تبیین است
نشست روشنگری جهاد تبیین در اداره جهاد کشاورزی شهرستان چابهار با حضور مسئولین و کارکنان این اداره و سخنرانی حجت الاسلام بامری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار به همت حوزه ادارات شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۸۵۰
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
رمز استمرار انقلاب اسلامی جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، حجت الاسلام بامری در این نشست گفت: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تأکید و توصیه کردند، رمز استمرار انقلاب اسلامی است و همه وظیفه داریم در عمل به آن همه تلاش خود را به کار بندیم.

وی ادامه داد: باید با جهاد تبیین الگوهای موفق و حماسه‌های هویت ساز در طول انقلاب به نسل جوان منتقل شود و البته تحقق جهاد در موضوعات تبلیغی و بصیرت افزایی نیازمند پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها دارد و خوشبختانه امروز به برکت فرهنگ بسیج وحدت و هم افزایی مطلوبی برای تحقق جهاد تبیین وجود دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار گفت: مجهز شدن به سلاح جهاد تبیین و پاسخ به شبهات، روشنگری و فعالیت‌های تبیینی و تبلیغی در راستای نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی یکی از اولویت‌های مهم بسیج است که در این راستا توانمند سازی بسیجیان در دستور کار قرار گرفته است.

بامری در پایان افزود: اگرامروز ایران اسلامی در دهه چهارم خودبه اقتدار وشجاعت بی مثال رسیده، از درایت ورهبری های ولی امر مسلمین جهان بوده است وهمه ما باید قدران این نعمت بزرگ خداوند باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار