تبریز- در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) زائرانی از مرند برای شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به تهران اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۲۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور در آیین بدرقه این کاروان زیارتی گفت: کاروان زائران مرندی در قالب پنج دستگاه اتوبوس و به تعداد ۱۶۰ نفر جهت شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند.
 
وی ادامه داد : زائران مرندی جهت تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و همچنین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حضور می یابند.
 
هنرور خاطر نشان کرد: عشق و علاقه به امام راحل چنان در دل مردم قدرشناس ایران اسلامی جای گرفته که هر ساله از دور و نزدیک در این ایام خود را به حرم مطهر ایشان می رسانند تا به ساحت حضرتش عرض ارادتی برسانند.
 
فرمانده سپاه مرند با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) یکی از تاثیرگذارترین شخصیت های عبادی و سیاسی تاریخ معاصر ایران و جهان است، ابراز داشت: جوانان بعنوان پرچمداران نهضت امام راحل سهم عظیمی در تحقق اهداف محوری انقلاب اسلامی دارند.
ارسال نظرات