مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه روح‌الله

عظمت شخصیت امام خمینی(ره) برای نسل آینده تبیین شود

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه روح‌الله اندیشه‌های امام راحل را مکتب ساز نسل‌های آینده دانست و گفت: وظیفه ما است تاریخ انقلاب و عظمت شخصیت معمار کبیر انقلاب را حفظ کرده و نگذاریم فراموش شود.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۴۵
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

سرهنگ پاسدار محسن ربیعی مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه روح‌الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اعزام اقشار مختلف به مردم به ویژه مردم ولایی و انقلابی دیارآفتاب به مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: سازمان اردویی جلسات مکرری را برای برنامه‌ریزی اعزام زائران به این مراسم انجام داد و در قالب قرارگاه تلاش داشت تا با برنامه ریزی منسجم، پشتیبانی لازم برای اعزام زائران استان مرکزی را در 14 خرداد داشته باشد.

وی استقبال از این حرکت معنوی را در استان مرکزی قابل ملاحظه دانست و افزود: بیش از هفت هزار نفر از مردم شهید ولایت مدار استان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه مسیر عزت و اقتدار ایران اسلامی همچنان تداوم دارد، تصریح کرد: هدف از این حرکت جریان ساز تبیین گفتمان امام و رهبری و الگوبرداری از شخصیت معنوی حضرت امام خمینی (ره) است.

سرهنگ ربیعی حضور مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام را تجدید پیمان با مقام معظم رهبری و اعلام حمایت همه جانبه از نظام دانست و گفت: دشمن می‌خواهد انقلاب و امام را تحریف کند تا آیندگان ندانند امام راحل چه کرد؟ وظیفه ما است تاریخ انقلاب و عظمت شخصیت معمار کبیر انقلاب را حفظ کرده و نگذاریم فراموش شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به کشور استقلال، عزت و آبرو بخشید، خاطرنشان کرد: احیای روحیه استکبارستیزی و ایجاد امید در دل های آزادی خواهان جهان از آثار نهضت امام در دنیا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار