خبرهای داغ:

اجرای یک هزار پروژه روستایی در قالب طرح هادی در خوزستان

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان به برنامه‌های امسال بنیاد در استان گفت: امسال یکهزار پروژه روستایی استان در قالب طرح هادی انجام و طرح هادی ۲۳۴ روستا بازنگری خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۵۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

محمود اکبری فضلی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج بیان‌کرد: در خوزستان ۲هزار و ۲۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد که در چند سال اخیر موفق به اجرای طرح هادی در اغلب این روستاها شدیم.

 

وی گفت: یکهزار و ۸۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در خوزستان از طرح هادی بهره‌مند شده‌اند.

 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان ادامه‌داد: در قالب طرح هادی خدمات نوسازی و بهسازی شامل ایجاد زیر ساخت، آسفالت، تغییر کاربری زمین و بسیاری خدمات دیگر برای بهتر شدن زندگی مردم در روستا ارائه می‌شود.

 

اکبری فضلی افزود: در سال گذشته طرح هادی برای ۴۳۴ روستا در استان آغاز و در ۷۰۰ روستا نیز اجرای طرح هادی انجام گرفته است.

 

معاون عمران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۶ هزار و ۸۴۰ سند برای روستاییان صادر شد و ۱۵۰ هکتار زمین از منابع ملی در قالب طرح هادی روستایی تملک گردید و ۳۰۰ قطعه زمین به اهالی این روستاها واگذار شد.

 

بیشتر بخوانید

تلاش دولت سیزدهم برای اتمام پروژه های نیمه تمام خوزستان/ ردیف اعتباری پل میانرود احیا شد

بهره‌برداری از فاز اول طرح آبرسانی به روستاهای بخش زیدون

عملیات اجرایی طرح هادی در ۱۱ روستای خرمشهر تکمیل شد

وی ادامه داد: همچنین برای امسال برنامه داریم که ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی را تملک کنیم و ۵۰۰ قطعه زمین به روستاییان واگذار گردد.

 

اکبری فضلی با اشاره به اینکه امسال بالای ۱۰ هزار خدمات در قالب طرح هادی به روستاهای استان ارائه خواهد شد اظهارکرد: تا پایان امسال برای روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز هشت هزار جلد سند صادر می‌شود.

 

در خوزستان در حدود چهار هزار روستا وجود دارد که برای ایجاد شرایط بهتر زندگی در مناطق روستایی بر اساس شاخص‌هایی همچون جمعیت طرح هادی انجام می‌گیرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار