خبرهای داغ:

یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد هرگز فراموش نمی‌شود

فرمانده سپاه بوکان گفت: یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد هرگز فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۴۳۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، صمدمحمدعلیزاده فرمانده سپاه بوکان، امروز در همایش بزرگداشت سالروز شهدای قیام 15 خرداد، اظهار کرد: تبیین شخصیت و افکار امام خمینی(ره) در حوزه‌های مختلف برای نسل جوان کشورمان ضروری است، و باید به آنها آگاهی داد.

وی با بیان اینکه آگاهی از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه ضروری است، گفت: امام خمینی شخصیت فقیه و عالم ربانی و دانشمند فرزانه‌ای بود، همچنین به معنای واقعی کلمه عارفی آگاه، فیلسوفی شجاع و سیاستمداری بی‌همتا بود.

فرمانده سپاه بوکان اندیشه‌های آزادی‌خواهانه و انقلابی امام خمینی را مورد اشاره قرار داد و افزود: اندیشه‌های امام خمینی تحول گرا و سرنوشت ساز بود و در کشور ما حتی در منطقه منشاء تحولات بسیار مهم و اساسی شد.

فرمانده سپاه بوکان اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران از عمقی برخوردار است، که ابعاد مختلف آن تاکنون شناخته نشده است، در تاریخ ایران ننگ دست‌نشاندگی وجود ندارد، به طوری که تنها حکام دست نشانده ایران رضا و محمدرضا شاه پهلوی بود، که امام عظیم الشان به مبارزه با آنها پرداخت.

علیزاده اضافه کرد: هیچ کشوری نمی‌تواند ننگ وابستگی را به ایران اسلامی چسباند و اگر امروز کشور در سایه ولایت فقیه قرار نداشت، به طور قطع استقلال کشورمان خدشه برمیداشت.

ارسال نظرات