مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت هوشیاری جوانان که گول غرب زده ها و کسانی که دم از آزادی دروغین زنان می زنند را نخورند، گفت: بسیاری از مشکلات جامعه نتیجه تساهل و تسامح غربگراهاست.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۲۹
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و یادبود قیام 15خرداد 1342، مراسم با شکوهی باحضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، نیروهای نظامی وانتظامی ،مسئولین ادارات و نهادها و جمع کثیری از مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهر فریمان در محل گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران خراسان رضوی با اشاره یه شخصیت والای معمارکبیر انقلاب اسلامی، اظهارکرد: شخصیت امام رحمت الله علیه بعد از ائمه اطهار در طول تاریخ همتا نداشته است. امام رحمت الله علیه با انقلابی که شکل داد، غبار تاریکی را از چهره مظلومانه شیعه زدود و زمینه آشنایی همه دنیا با اسلام و مذهب تشیع را در عصر حاضر فراهم ساخت.

حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی ادامه داد: امام رحمة الله علیه با اعتقاد به قرآن کریم قیام کرد و نفس مسیحای او شهدای ما را در مسیر او قرار داد و ملت عاشورایی ایران را بیدار کرد که امروز شاهدیم مردم دنیا ملت ایران را ملتی آزاده می شناسند.

وی افزود: مردم وقتی دیدند این مرد الهی هیچ منفعتی را برای خود نمی خواهد و زمانی که زهد و پارسایی و کیاست و مسیر او را در مسیر امیرالمومنین علیه السلام ،دیدند، از زندگی او تاثیر گرفتند.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی با بیان اینکه امروز دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران، با تمام توان به میدان آمده و این نتیجه استیصال و درماندگی دشمن است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و پیروی از امام خمینی(ره) و امام خامنه ای مدظله العالی به جایگاهی رفیع دست یافته است.

حجت الاسلام حسن‌زاده نامقی خاطرنشان کرد: جوانان ما باید هوشیار بوده و گول غرب زده ها وکسانی که دم از آزادی دروغین زنان را می زنند، نخورند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به معقوله حجاب، افزود: حجاب محدودیت برای بانوان نمی آورد، بلکه اسلام باسفارش به حجاب ، می‌خواهد زنان، با حجاب خودشان در عرصه های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی حضور پررنگ داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران می خواهد کرامت زنان حفظ شده و برای این مهم حاضر است هزینه بپردازد تا ناموسش حفظ شود، تاکیدکرد: خانم های ایرانی باید بدانند که چادرشان یادگار حضرت زهرا سلام الله علیها است.

خطیب این مراسم باا اشاره به شخصیت والای امام خمینی رحمة الله علیه، گفت: نفس مسیحایی امام به ما عزت داد و امروز راه عزتمندانه حضرت روح الله را خلف صالحش، ادامه داده و باعث بیداری عزتمندانه مردم آزاده جهان شده و این انقلاب به برکت حضرت امام و خون شهدا زمینه ساز و راهگشای ظهور خواهد بود.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران خراسان رضوی در پایان گفت: بایستی مواظب باشیم گول اصلاح طلبان غرب گرا را که به دنبال تخریب چهره دولت انقلابی اند، نخورده و بدانیم که بسیاری از مشکلات جامعه نتیجه تساهل و تسامح غربگراهای دولت گذشته است. لذا شایسته است امروز قدردان حضور پراقتدار دولت خدمتگزار و انقلابی باشیم وبه یاد داشته باشیم که باطل السحر امروز مشکلات کشور ما صبرو تلاش جهادی است، خون شهدای ما ضامن انقلاب است و خون شهدا اجازه نخواهد داد خللی در انقلاب بوجود آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها