فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد با حضور در منزل خانواده شهیدان «حسین زینال زاده» و «دانیال رضازاده» گواهی شهادت این ستاره های آسمانی را به محضر مادران شهدا اعطا کردند.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۳۳
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد با تشرف در منزل خانواده شهیدان «حسین زینال زاده» و «دانیال رضازاده» گواهی شهادت این ستاره های آسمانی را به محضر مادران شهدا این آیه های صبر و صلابت تقدیم کردند.

 سرهنگ پاسدار فروزان مهر با تجلیل از صبر و استقامت مادران شهدا ظهارکرد: شما مادر شهیدان در درگاه خداوند متعال آبرومند هستید و رضایت خداوند را مشروط به رضایت مادران شهدا دانستند و خاضعانه به نیابت از جمع طلب دعای خیر و عاقبت بخیری کردند.

وی با تاکید براین اعتقاد قلبی که دعای این واسطه های فیض الهی زمینه ساز توفیقات است بیان کرد: وظیفه ما نوکری است و قدم برداشتن در راه رضایت خانواده شهدا توفیق و غنیمت است.

گفتنی است شهیدان دانیال رضازاده و حسین زینال زاده از بسیجیان حوزه سه مقاومت بسیج ابوذر بودند در راستای تأمین امنیت به دست اغتشاش‌گران درسال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

یادآور می شود در پایان این دیدار از خانواده این شهدا تجلیل و تکریم شد که برپایی نمایشگاه خانگی تمثال شهدا از بدو تولد تا شهادت توسط مادران شهدای امنیت مشهد از جلوه های ویژه این دیدار بود.

عکاس و خبرنگار/محمد جواد محمدیان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها