خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان

دشمن می‌خواهد تقابل حجاب و بی حجابی ایجاد کند/تلاش دشمن برای تزلزل در جایگاه ولایت فقیه

شاهرود_ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان تاکید کرد: دشمن تمام تلاش خود بویژه در فضای مجازی و برای نسل جوان کرده تا جایگاه، ولی فقیه را متزلزل کند.
کد خبر: ۹۵۱۸۷۰۴
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

دشمن می‌خواهد تقابل حجاب و بی حجابی ایجاد کند/تلاش دشمن برای تزلزل در جایگاه ولایت فقیهبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در یادواره ۲۳ شهید روستای ابرسج شهرستان شاهرود و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه اعظم این روستا در سخنانی با بیان اینکه برگزاری مجالس شهدا برای خود ماست که آن‌ها ما را یاد و نگاه و دعا کنند، افزود: امام راحل در جمله عجیبی به علما و مراجع بیان می‌کنند، پنجاه سال عبادت کردید، خدا قبول کند، یک بار هم وصیت نامه شهدا را بخوانید و این بدان معناست که پنجاه سال عبادت و خواندن وصیت نامه شهدا در دو کفه یک ترازو قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه در ۹۸ درصد از وصیت نامه شهدا دو نکته، ولایت فقیه و حجاب مورد تاکید می‌باشد، ادامه داد: ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ هم روز حمایت از ولایت فقیه است که مردم شهر‌های مختلف به خیابان ریختند و خوب نشان دادند سینه چاک ولایت هستند.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان تاکید کرد: دشمن تمام تلاش خود بویژه در فضای مجازی و برای نسل جوان کرده تا جایگاه، ولی فقیه را متزلزل کند.
حسینی دیباجی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که دین بر پنج اصل استوار است، گفت: این پنج اصل زکات، نماز، روزه، حج و ولایت است که کلید و دلیل این اصول ولایت است و از چهار اصل دیگر مهمتر است.
وی با بیان اینکه ولایت مرگ‌ها را در مسیر درست هدایت می‌کند و شهید ارزشمند می‌شود، به سه شاخصه انقلاب امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: اولین شاخصه انقلاب انجام در مکان حساسی، چون ایران است که به گفته هایزر، ایران در چهارراه دنیاست و هیچ کشوری به حساسیت ایران نیست و دوم در زمان مهمی انقلاب رخ داد در زمانی که ۴۴ سال از جنگ جهانی دوم گذشته و جهان بین شرق و غرب تقسیم و تفکر لیبرالیسم و کومونیسم به بن بست رسیده بود.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان اضافه کرد: شاخصه سوم این بود که امام گفتمان جدیدی را ارائه کرد که دنیا تشنه آن بود که منطبق با فطرت بشریت ایجاد شده و آمریکا با سیلی از کشور ما بیرون انداخته شد.
وی با اشاره به فتنه‌ها و جنگ داخلی و تحمیلی عراق و تحریم‌ها بر علیه انقلاب اسلامی و ناکام ماندن در همه این توطئه ها، گفت: امروز در جنگ ترکیبی یا به قول غربیان (هیبریدی) که تمام ابعاد نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، تحریمی استفاده کردند تا ضربه‌ای به انقلاب اسلامی بزنند.
دشمن می‌خواهد تقابل حجاب و بی حجابی ایجاد کند/تلاش دشمن برای تزلزل در جایگاه ولایت فقیهحسینی دیباجی تصریح کرد: در فتنه ۱۴۰۱ تمام توان دشمن در جنگ ترکیبی بود و می‌خواست انشقاق اجتماعی ایجاد کند، اما در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی خورد، اما هنوز امیدوارند و دعوای داخلی می‌خواهند ایجاد کنند آن هم با کشف حجاب.
وی تاکید کرد: دشمن می‌خواهد تقابل حجاب و بی حجابی ایجاد کند و بدبین کردن مردم به دولت را انجام دهد و این جنگ ترکیبی بیشتر در فضای مجازی است و محور شرارت آن‌ها در این فضا است.
مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان به ۳ آسیب مهم جنگ ترکیبی دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: اولین آسیب، تغییر محاسبات است که هدف نسل جوان و نوجوان است تا جای شهید و جلاد عوض شود و دیکتاتور و عالم و مدیر تغییر کند.
وی ادامه داد: دومین آسیب حاشیه سازی برای حواس پرتی مردم است که در این راستا نگذارد مردم واقعیت‌ها و کارکرد‌ها را ببینند و سوم، کشف حجاب است.
حسینی دیباجی با تاکید بر اینکه ما در بحث کشف حجاب می‌دانیم نتیجه اش برهنگی و هرزگی و در آخر حرام زادگی است، افزود: ۳۰ کشور دنیا این مسیر را رفته اند و به بیچارگی رسیدند و ما باید پسران و دختران خود را آگاه کنیم که عفت پوششی به خاطر امنیت اجتماعی برای خانواده‌ها و فرد است.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی که دشمن پشت قضیه بی حجابی است، گفت: جمع کردن این قصه برای کشور کاری ندارد، اما دشمن این را می‌خواهد و نباید تقابل بین حجاب و بی حجابی ایجاد شود و باید با جهاد تبیین آگاه سازی کنیم و البته با لیدر‌های این جریان به شدت برخورد می‌شود و ما باید آن‌ها که تقلید می‌کنند را نصیحت و همراه کنیم.
حسینی دیباجی با اشاره به اینکه ۵۷ درصد فرزندان در کشور فرانسه نامشروع هستند و در آمریکا ۴۶ درصد و...، گفت: در غرب خانواده و زندگی متلاشی شده است و آن‌ها می‌خواهد. بلایی که بر سر کشور آندولوس دیروز و اسپانیا امروز آوردند بر سر کشور ما بیاورند.
دشمن می‌خواهد تقابل حجاب و بی حجابی ایجاد کند/تلاش دشمن برای تزلزل در جایگاه ولایت فقیهوی با تاکید دوباره بر جهاد تبیین در راستای دفاع از انقلاب و اسلام، تصریح کرد: حجاب ارزشی است که دشمن می‌خواهد از ما بگیرد و طبق اعلام خود ایالات متحده آمریکا، ۹۰ درصد بچه‌های کانون‌های اصلاح و تربیت، ۷۰ درصد مجرمین، ۹۰ درصد بی خانمان ها، ۸۵ درصد زندانیان و... حرم زاده هستند و این‌ها می‌خواهد ما هم مثل آن‌ها شویم.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با تاکید بر اینکه اسلام ارزش خاصی برای زن قائل است و آزادی و عزت را اسلام به زن داده است، افزود: باید مراقب باشیم که دشمن می‌خواهد این عزت را از زن مسلمان بگیرد و مقابله با این موضوع با جهاد تبیین و صحبت و گفتگو و توضیح با زبان نرم و مهربان بویژه با نسل جوان و نوجوان است.
در این مراسم مهدی سعدی به مرثیه سرایی پرداخت و در حاشیه این یادواره ایستگاه صلواتی، نمایشگاه حجاب و عفاف در سیره شهدا و میز خدمت سلامت برپا شد.
این یادواره شهدا به همت ستاد یادواره شهدا و امام راحل و شهدا ۱۵ خرداد روستای ابرسج و پایگاه‌های بسیج شهید مطهری و عترت و دهیاری و شورای اسلامی روستا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها