خبرهای داغ:
هنری گفت: طی حضور گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور چهارهزار خدمت درمانی و دندانپزشکی به مردم مرز نشین خراسان‌جنوبی ارائه شد که برآورد مالی این خدمات به چهار میلیارد تومان می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۱۸۷۵۴
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی در حاشیه بازدید از گروه جهادی منتظران ظهور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: گروه جهادی دندانپزشکی از دهم تا پانزدهم خرداد در بخش درح شهرستان سربیشه حضور داشته است.

وی با بیان این‌که در این گروه جهادی ۶۰ دندانپزشک، دستیار دندانپزشک و تیم دندانسازی حضور دارند، افزود: اعضای این گروه جهادی از استان‌های سراسر کشور می‌باشند که توفیق خدمت‌رسانی به مردم مرزنشین خراسان‌جنوبی را پیدا کردند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این پنج روز به بیش از ۱۵۰۰ نفر در روستا‌های اطراف خدمات دندانپزشکی ارائه شده است.

هنری عنوان کرد: خدمات این گروه جهادی تخصصی بوده و اقداماتی از جمله درمان ریشه و عصب کشی، جراحی و کشیدن دندان، ترمیم و پر کردن، کار تخصصی کودکان، جِرم گیری، ساخت پروتز‌های دندانی به مردم ارائه شده است.

هنری گفت: یکی از اقدامات ویژه این گروه ساخت دندان مصنوعی و پروتز دندان بوده که تعداد ۸۰ فک دندان مصنوعی در این اردو ساخته شد.


وی اظهار کرد: طی پنج روز بیش از چهارهزار خدمت درمانی به مردم ارائه شده و برآورد مالی این خدمات نیز به چهار میلیارد تومان رسید که در این شرایط اقتصادی و مشکلات درمانی و بهداشت دهان کمک قابل توجهی به مردم مرزنشین خراسان جنوبی می‌باشد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور که بزرگترین گروه جهادی دندانپزشکی کشور است برای ششمین سال در خراسان‌جنوبی حضور یافته و به مردم منطقه درح خدمات رسانی داشته است.


وی افزود: با توجه به اعلام آمادگی گروه برای تمرکز فعالیت در ۵ سال آینده در استان در صورتی که استانداری و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها نسبت به حمایت و پشتیبانی مناسب از گروه اقدام کرده و حداقل حمایت‌های مالی بابت تامین مواد مصرفی انجام گیرد زمینه حضور چند ساله این گروه جهادی فراهم خواهد شد


هنری خاطرنشان کرد: هماهنگی‌ها برای پرواز جهت حضور گروه جهادی؛ رفت و برگشت از طرف استان صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها