فرمانده انتظامی کشور مطرح کرد:

رصد سواحل به صورت حضوری و الکترونیکی / برخورد قاطعانه با هنجارشکنان در سریع‌ترین زمان ممکن

ساری-سردار رادان با اشاره به تابستان پیش رو و معضلات اجتماعی و فرهنگی در سطح سواحل گفت: با هنجار شکنان اجتماعی برخورد قاطع انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۱۳
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

رصد سواحل به صورت حضوری و الکترونیکی / برخورد قاطعانه با هنجارشکنان در سریع‌ترین زمان ممکن

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار رادان فرمانده انتظامی کشور امروز در مراسمی از خدمات و زحمات سه ساله سردار میرزایی قدردانی و سردار مفخمی بعنوان فرمانده انتظامی مازندران معارفه شد.

سردار رادان در این مراسم با اشاره به تابستان پیش رو و معضلات اجتماعی و فرهنگی در سطح سواحل گفت: با هنجار شکنان اجتماعی برخورد قاطع انجام می‌گیرد.

فرمانده انتظامی کشور افزود: پلیس بصورت حضوری و الکترونیکی سواحل کشور را رصد و اقدامات لازم را برای مقابله با هنجارشکنان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش حق مردم است و مشتاقانه در این مسیر حرکت می‌کنیم، تصریح کرد: امروز استان مازندران باید برای قانون‌شکنان و مخلان نظم و امنیت کاملا ناامن و برای مردم عزیز و مردمی که در مسیر انقلاب قرار گرفتند و امروزه به عنوان، ولی نعمت ما قرار گرفتند امن باشد.

سردار رادان با بیان اینکه پلیس برای آرامش مردم در صحنه است، تاکید کرد: برای مردم و بخاطر آنان با تمام کسانی که در برابر مردم قرار می‌گیرند مقابله می‌کنیم.

 پلیس بصورت حضوری و الکترونیکی سواحل کشور را رصد افزود: بین ۵۰ تا ۶۰ درصد آمایش انتظامی را تدوین کردیم و با اجرای طرح آمایش انتظامی بدنبال رفع معضلات زیر ساختی و هدفمندی برای ارائه خدمات بهتر برای مردم هستیم

فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه گفت: از فرمانده جدید انتظامی مازندران انتظار داریم برخورد قاطعانه با قانون شکنان را به عنوان یک مطالبه مردمی جزو اولویت‌های اول خود قرار دهد و با همت و همدلی این استان برای افراد هنجارشکن و مجرمان ناامن و برای عموم مردم امن و در آرامش کامل باشد./صداوسیما

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار