معاون سیاسی امنیتی استاندار در گفتگو با بسیج:

باید برای امنیت فرهنگی خانواده ها در سواحل تلاش کنیم

ساری-دکتر سلگی گفت: باید تلاش کنیم سواحل امنی به لحاظ فرهنگی برای تمام خانواده‌های عفیف و محجوب ایرانی که برای شادی و نشاط به سواحل می‌آیند، بوجود بیاوریم.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۹۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

باید برای امنیت فرهنگی خانواده ها در سواحل تلاش کنیم

خبرگزاری بسیج، دکتر روح الله سلگی در حاشیه جلسه کمیته فرهنگی ساماندهی سواحل که در سالن کوثر سپاه کربلا برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج  در ساری، با اشاره به هم افزایی تمام دستگاه‌های فرهنگی استان از دولتی و حاکمیتی  با گروه‌های دلسوز جهادی فرهنگی گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۰۰ میلیون نفر اقامت در شب و تا پایان تابستاننیز بیش از ۷۰ میلیون نفر اقامت در شب در مازندران داشته باشیم و این حجم مسافر نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی دقیق همه دستگاه‌ها و ظرفیت‌های استانی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه وزارت کشور قول ۲۰۰ میلیارد اعتبار به استان‌های شمالی در حوزه حقوق ناجیان و گروه‌های فرهنگی داده است، افزود: امیدواریم این اعتبارات به موقع پرداخت شود.

دکتر سلگی در ادامه با بیان اینکه باید میزبان خوبی برای میلیون‌ها نفر باشیم، گفت: باید تلاش کنیم سواحل امنی به لحاظ فرهنگی برای تمام خانواده‌های عفیف و محجوب ایرانی که برای شادی و نشاط به سواحل می‌آیند، بوجود بیاوریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: عده‌ای مامور هستند تا سواحل را به جولانگاه هنجارشکنان تبدیل کنند و این قضیه برای ما کاملا روشن است برای همین تمهیداتی در این مسئله گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها