معاون فرهنگی هنری سپاه کربلا خبر داد:

آمادگی ۲۵ گروه جهادی فرهنگی برای اجرای برنامه در سواحل و تفرجگاه‌های مازندران

ساری-معاون فرهنگی هنری سپاه کربلا از آمادگی ۲۵ گروه جهادی فرهنگی برای اجرای برنامه در سواحل و تفرجگاه‌های استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۱۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جلسه کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های استان مازندران به همت معاونت فرهنگی و هنری سپاه کربلا و با حضور دکتر سلگی " معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران " ، سرهنگ مجیدی " معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و جمعی از فعالان و نخبگان فرهنگی استان امروز در سالن کوثر سپاه کربلا برگزار شد.

آمادگی ۲۵ گروه جهادی فرهنگی برای اجرای برنامه در سواحل و تفرجگاه‌های استان

سعید آهنگر در این جلسه از  آمادگی ۲۵ گروه جهادی فرهنگی برای اجرای برنامه در سواحل و تفرجگاه‌های استان در سال جاری خبر داد و با اشاره به  اهداف اجرای طرح‌های فرهنگی در سواحل گفت: مهمترین هدف اجرای این طرح‌ها ایجاد امنیت اخلاقی، اجتماعی و نشاط فرهنگی برای خانواده‌ها و مسافران است که از راه‌های دور و نزدیک مهمان استان مازندران هستند.

معاون فرهنگی هنری سپاه کربلا با اشاره به حضور گردشگران در استان، افزود: نیازمند عملیات فرهنگی در سواحل و تفرجگاه‌های استان هستیم.

آهنگر با بیان اینکه حضور اعضا و دستگاه‌های مرتبط با کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل نسبت به سال‌های قبل تفاوت بارزی را مشاهده کردیم، ادامه داد:  شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی مشخص شده و هیج بهانه‌ای وجود ندارد.

معاون فرهنگی هنری سپاه کربلا با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی پشتیبانی می‌خواهند خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری دستگاه‌ها در شهرستان‌ها متفاوت است و باید سیستمی عمل شود.

آهنگر با اشاره به اینکه تاکید دولت حمایت از گروه‌های جهادی و حلقه‌های میانی است، گفت: حمایت‌ها باید به موقع انجام شود تا بازدهی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها