مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)
مسئول دفتر نمایندگی درسپاه امام صادق (ع)استان بوشهردر دیدار وسرکشی ازجمعی از بسیجیان و پایگاه های بسیج حوزه روستایی در گناوه گفت: بسیج میراث حضرت امام خمینی (ره) و شهداست.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۴۳
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

بسیج میراث حضرت امام خمینی (ره) و شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی گفت: تشکیل بسیج که نشانه آینده نگری و تیزبینی و بصیرت امام خمینی (ره) می‌باشد نه تنها ثمره خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است بلکه ثمره خون سرخ ۷۲ تن از شهدای کربلاست.
هاشمی ابراز داشت: بسیجی پیرو ولایت و میراث دار کربلاست و تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج میسر می‌شود و با این تفکر امکان ایجاد حکومت جهانی اسلامی شدنی است.
وی افزود: در راستای بصیرت افزایی در جامعه باید جهاد تبیین را در اولویت برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای قرار داد
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه امام صادق (ع) بوشهر بیان داشت: جهاد تبیین و بصیرت بخشی در کلام امامین انقلاب بسیار مهم است چرا که بی توجهی به این مهم ما را در جنگ شناختی و ترکیبی دچار ضعف جدی می‌کند.
حجت الاسلام هاشمی نیز به صورت حضور میدانی فعالیت‌های بسیج رادرمساجد وپایگاه‌های بسیج حوزه روستایی شهرستان گناوه مشاهده و ازخواسته‌ها و نظرات بسیجیان بصورت مستقیم اطلاع یافتند.
در این آیین نیز بسیجیان پایگاه‌های بسیج روستاه‌های چاهبردی، سربست. مال خلیفه؛ و روستای مال قاید نحوه عملکرد و خواسته‌های خودرا برای این مقام مسئول شرح و خواسته‌های خودرا نیز به اطلاع وی رساندند./

ارسال نظرات
پر بیننده ها