فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از عیادت یکی از کسبه و نمازگزاران محله در راستای مسجدمحوری و محله محوری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۶۷
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، حلقات صالحین پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حلقات صالحین پایگاه های مقاومت بسیج به همت مسوول تعلیم و تربیت پایگاه و حلقه صالحین شهید علیرضا ابراهیمی با موضوع زندگی پس از مرگ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

او افزود: با هدف مانوس کردن نوجوانان و جوانان با آیات قرآن کریم، با هماهنگی های انجام شده حلقه صالحین قرآنی در مسجد ولی عصر(عج) برپا و با استقبال خوبی همراه است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: در راستای پیروی از سیره اهل بیت (ع) در جهت سرکشی از بیماران، نمازگزاران مسجد به همراه امام جماعت مسجد از یکی از نمازگزاران و کسبه محله عیادت کردند.

گفتنی است پویش ختم 10 هزار مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد جهت هدیه به روح ملکوتی امام خمینی و شهدای قیام ۱۵ خرداد به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران در این محله انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها