مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه گفت: آرمان و هدف شهدا ایمان به خدا و اطلاعت از دستورات او و حرکت پشت سر ولی امرشان بوده است.
کد خبر: ۹۵۱۸۷۷۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه با رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس؛ همزمان با 14 و 15 خرداد با جعفر سبحانی، علی اصغر وطنی و عباسعلی جمال از رزمندگان عرصه جهاد و شهامت دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار با حضور علی اصغر حسنان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در این جمع اظهار کرد: بزرگان ما می فرمایند شهدا و ایثارگران ما چشم و چراغ ملت جامعه هستند، در خصوص فرهنگیان نیز می توان گفت از طرفی تعلیم و تعلم عبادت است و از سوی دیگر یک معلم چگونه در سنگر تعلیم و در سنگر نظامی از عقیده ها دفاع می کند. همه و همه برای خدا و ارزشمند است.

او افزود: ما نباید اجازه دهیم این مسیر به فراموشی سپرده شود و نباید بگذاریم این خاطراتی که رزمندگان و ایثارگران ما داشته اند به فراموشی سپرده شود و همه کسانی که جان و مال خود را سپر بلای انقلاب کردند و نخواستند انقلاب و ولایت به سختی بیفتد. هدف همه آن ها حفظ امنیت کشور و ایجاد روشنایی و امید بوده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه ادامه داد: گاهی انسان می گوید شهدایی که شهید شدند و به مقام رفیع شهادت رسیدند، جور دیگری بودند؛ اما اگر امروز هم ما نگاهی بیندازیم، زندگی امروز ما هم مملو از لحظاتی است که می توان به مراحل شهدا رسید. آرمان و هدف شهدا ایمان به خدا و اطلاعت از دستورات او و حرکت پشت سر ولی امرشان بوده است. در دوران دفاع مقدس و در همه برنامه های انقلاب این موضوع آشکار و هویداست.

فرزین تصریح کرد: آنچه که عامل وحدت از نگاه امام امت بود، این توفیق الهی بود که فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد. از نگاه همه کسانی که در مسیر هستند، عوامل بسیاری جهت پیروزی در جنگ وجود داشت و امام به این عوامل پیروزی بخش وحدت داد، امام راحل بود. شهدای ما سرباز و ماموران خداوند بودند که شیطان و سربازانش را از این کشور که کشور ارزش هاست بیرون کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها