خبرهای داغ:
از مدرس احکام تجارت و فقه بازار ناحیه اقلید تقدیر شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۸۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، طی جلسه ای با حضور سرپرست اداره صمت، هیات رئیسه اتاق اصناف، فرمانده بسیج اصناف، اداری و کارگری، از زحمات روحانی بسیجی حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موحد مدرس فقه بازار با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
برادر بسیجی رسول ایمنی رئیس اتاق اصناف ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و همکاری حاج آقا موحد برگزاری چنین کلاس هایی را ثمر بخش دانست و افزود: در پی تقویت آن بصورت گروه های تخصصی هستیم.
برادر بسیجی مهدی غیاثی سرپرست اداره صمت در حاشیه این برنامه ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و شهدای قیام پانزده خرداد، از همکاری صمیمانه مربی بسیجی حجت الاسلام موحد تقدیر و تشکر کرد و گفت: پیگیر برگزاری کارگاه های آموزشی برای اصناف خاص و تخصصی هستیم.

وی، معتقد است که برخی از مشکلات موجود اعم از تخلفات صنفی و موارد این چنینی در بازار به علت عدم آگاهی و عدم آموزش صحیح احکام کسب و کار می باشد و این مهم با برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی تا حدودی مرتفع خواهد شد.

وی افزود: دوره آموزش فقه بازار هر ماه جهت متقاضیان صدور و تمدید پروانه کسب با همکاری بسیج اصناف در محل سالن شهدای اتاق اصناف برگزار می‌شود و پس از گذراندن دوره و شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی گواهی صادر می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار