خبرهای داغ:
پویش نذر ورزشی کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس با استقبال و مشارکت آحاد مردم بمناسبت روز جهانی محیط زیست برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۰۶۵
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از اجرای پویش نذر ورزشی به مناسبت روز جهانی محیط زیست خبر داد و گفت : با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی همه‌ی مسئولان و همه‌ی آحاد مردم عزیزمان بخواهیم که به مسئله‌ی فضای سبز اهمّیّت بدهند و مانع بشوند از اینکه کشور و ملّت و زندگی مردم، از این کمک الهی، از این نعمت بزرگ پروردگار محروم بشود. ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ به مناسبت روز جهانی محیط زیست و به منظور ترویج فرهنگ گسترش فضای سبز اعضای کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس به همراه جمعی از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مراسم بذر و نهال کاری را برگزار کرد .

جعفری با بیان اینکه مراسم نهال و بذر کاری کودکان بی سرپرست و اعضای کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در دو روز انجام گرفت ، افزود: ابتدا با حضور کودکان در ارتفاعات بام شیراز بخشی از مسیر را و سپس در عرصه منابع طبیعی ، ابتدای مسیر جاده قلات فرزندان عطر یاس اقدام به کاشت نهال و بذر کردند.

وی گفت: امروز طبیعت میزبان کودکان بی سرپرستی بود که با دستان کوچکشان آمدند تا با کاشت نهال ها، دوستی و علاقه‌شان را به فضای سبز نشان دهند.

رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس ضمن تشکر از خیرین که همیشه همراه و مددکار ، این کودکان بودند گفت: آموزش مهارت های زندگی و نگاه تخصصی به مهارت های لازم برای زندگی و فرهنگ سازی به فرزندان بی سرپرست بخشی از آموزش هایی که به کودکان بی سرپرست انجام شد و تلاش کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی فارس استفاده از تمام ظرفیت های خود برای حمایت و پرورش فرزندانی شایسته برای ایرانی مقتدر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها