خبرهای داغ:
«سعید عبدالخانی» آزاده و جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس از استان خوزستان پس از سال‌ها تحمل رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست. ،
کد خبر: ۹۵۱۹۱۳۷
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

جانباز ۷۰ درصد خوزستانی به یاران شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان: «سعید عبدالخانی» آزاده و جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس از استان خوزستان روز گذشته (نوزدهم خردادماه ۱۴۰۲) پس از سال‌ها تحمل رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر پاک این شهید والامقام امروز (شنبه بیستم خردادماه ساعت ۱۷) از حرم مطهر حضرت دانیال نبی تا گلزار شهدای شهرستان شوش تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

شهید «سعید عبدالخانی» متولد ۱۳۴۴ آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس با داشتن ۷۰ درصد مجروحیت ناشی از جنگ در چهارم بهمن ماه ۱۳۶۲ در عملیات خیبر، هور هویزه بر اثر موج انفجار از ناحیه سمت راست بدن بطور کامل از ناحیه چشم، گوش، دست و پا مجروح شد و در همان تاریخ به مدت ۱۷۹۷ روز در اردوگاه موصل ۲ به اسارت نیرو‌های بعثی در آمد و در تاریخ سوم بهمن ماه ۱۳۶۷ آزاد و به میهن اسلامی ایران بازگشت.

این شهید گرانقدر در دوران دفاع مقدس به مدت ۲ سال نیز به‌ عنوان محافظ رهبر معظم انقلاب اسلامی که آن زمان رییس جمهور بودند خدمت کرد و پس از آن با اجازه ایشان به جبهه رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها