خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر اهواز گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی در ۲۷ محله کم برخوردار شرق و غرب این کلانشهر باهمت قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه درحال اجرا است.
کد خبر: ۹۵۱۹۲۷۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سیاوش محمودی ۲۷ محله کم برخوردار در غرب و شرق اهواز را محور هدف قرارگاه محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: کار در تعدادی از این محله‌ها به صورت فعال در حال اجرا است.

 

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای طرح‌های محرومیت‌زدایی فعال در محله‌های مختلف اهواز را بیش از ۳ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از کار زیرسازی، آسفالت و ساخت معابر، ساخت و ترمیم پارک در محله‌های عین دو، کروشات و کوی انقلاب در غرب بازدید شد و طرح‌های این محله‌ها فعال هستند.

 

محمودی بهسازی محله‌های مندلی، کروشات، ملاشیه، سه راه خرمشهر، عین دو، خیابان‌های وحدت شمالی و جنوبی و نصر از کوی سیاحی و خیابان صنایع و ساخت پارک جنب بیمارستان آیت‌الله کرمی را از جمله طرح‌های محرومیت‌زدایی در غرب اهواز برشمرد و ادامه داد: اجرای طرح در محله گلدشت نیز در دستور کار است که پس از اتمام عملیات شبکه فاضلاب، آغاز به کار خواهد شد.

 

رئیس شورای شهر اهواز می‌گوید: در شرق اهواز نیز مناطق کوی مشعلی، کوی طاهر، مهدیس، کوی رمضان، کوی مدرس، چهارصد دستگاه و حصیرآباد شامل این طرح هستند که در حال حاضر طرح‌های محرومیت‌زدایی شهرداری در این مناطق فعال شده یا بررسی و کار مطالعاتی برای اجرا در حال انجام است.

 

وی به همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرداری با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه اشاره کرد و افزود: کار قرارگاه محرومیت‌زدایی از ابتدای این دوره آغاز شده و با اقدامات خوبی که توسط این قرارگاه در مناطق کم برخوردار شرق و غرب انجام شده است امیدواریم تا پایان این دوره مشکلات بیشتری از مناطق محروم و کمتر برخوردار شهر حل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها