کشف محموله قاچاق از مراغه تا هشترود

تبریز- نیروهای انتظامی آذربایجان شرقی در حین گشت‌زنی و کنترل خودرو‌های عبوری نزدیک به سه تن آرد خارج از شبکه توزیع در مراغه و 73 طاقه چرم قاچاق و فاقد مجوز از هشترود کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۲۰
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی مراغه از کشف نزدیک به سه تن آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

فارسی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی مراغه در حین گشت‌زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۲ کیسه ۴۰ کیلویی جمعا به وزن ۲ تن و ۸۸۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع را که فاقد هرگونه مدارک مثبته بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودروی مربوطه نیز توقیف شد.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کالاها را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

کشف محموله چرم قاچاق در هشترود

فرمانده انتظامی هشترود یز از کشف محموله چرم قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پایش و کنترل وسائط نقلیه عبوری در آزادراه پیامبر اعظم (ص) موفق به کشف 73 طاقه چرم قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه خودروی نیسان شدند.
کلام الله ابراهیمی با اشاره به اين که ارزش کالاهاي کشف شده بر اساس نظر کارشناسان سه میلیارد ريال برآورد شده است، افزود: يک متهم در اين خصوص با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائی شد.
وی بر عزم جدي پليس در برخورد با اخلال گران اقتصادي و قاچاقچيان تأکيد کرد و از شهروندان نيز خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق و يا هر مورد مشکوک ديگر را از طريق تماس با تلفن 110 گزارش دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار