خبرهای داغ:
مردم شریف شهرستان هندیجان در ساخت صحن بزرگ عقیله بنی هاشم در کربلای معلی در اقدامی خداپسندانه مشارکت تاثیرگذاری داشته و همچنان ادامه دارد .
کد خبر: ۹۵۱۹۶۷۱
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

سرهنگ پاسدار جواد شیرعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: عده ایی به نیابت اموات خویش مبالغی بیش از یک میلیون تومان جهت مشارکت دراین امر خیر واریز نمودند و با شناختی که از این مردم خوب دارم مطمعنا فراگیر شده و در آینده به عنوان یک سنت خسته در جامعه نهادینه می شود .

 

 

وی افزود: قشرهای مختلف مردم شریف شهرستان هندیجان اعم از بسیجیان، لنجداران، صیادان، کشاورزان، بازاریان و فرهنگیان ، همچنان عشق و ارادت قلبی خود را به اهل بیت ع نشان داده و درساخت صحن بزرگ عقیله بنی هاشم در کربلای معلی مشارکت می نمایند .

 

رئیس ستاد توسعه عتبات و عالیات شهرستان هندیجان سرهنگ پاسدار شیرعلی عنوان کرد: در مراسم نمازجمعه این هفته با حضور امام جمعه ، فرماندار ، رئیس دادگستری و اداره آموزش و پرورش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان به ۶ نفر از متبرعین که بنام خود یا اموات خویش مبلغ بیش از یک میلیون تومان واریز نموده بودند سند های افتخار به همراه تربت و نگین متبرک به آنها اهداء شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها