خداوند متعال خود پاداش دهنده شهداء است

رئیس سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشور، نماینده سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، و جمعی از مسئولان سپاه سلمان با حضور در منازل شهدا 3 مهر ماه با خانواده شهدا تشیع و اهل‌سنت اغتشاشات سال گذشته در زاهدان دیدار و دلجویی کردند.
کد خبر: ۹۵۱۹۸۶۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با حضور ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشور و نماینده سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و سردار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان وسرهنگ پاسدار صالحی،مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی استان سیستان وبلوچستان ازخانواده شهدای تشیع و اهل سنت در اغتشاشات سال گذشته زاهدان دیدار و دلجویی شد.

سردار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان، در دیدار از خانواده شهیدان ؛" ناصر براهویی" ، "سعید برهانزهی ریگی" و "محمدامین عارف" و شهید "علی بیک وارازی" گفت: بی شک همه ما رفتنی هستیم اما این مهم است که چگونه با این دنیای فانی وداع کنیم؛ شهدا به واسطه انتخاب درست و آگاهانه خود، با افتخار از این دنیا می‌روند چنانچه این شهیدان عزیز نیز با شهادت، پاداش انتخاب آگاهانه خود را از خداوند متعال گرفتند.

ارجونی، مسئول سازمان بسیج مداحان کشورنیز ضمن دلجویی از خانواده شهیدان، یاد و خاطره این شهداء گرانقدر را گرامی داشت و افزود: اگرچه از دست دادن هر کدام از این جوانان با ایمان و با اخلاص برای جامعه آسیب و صدمه است، اما خوشا به حال کسانی که به درجات و مقاماتی که خداوند حکیم به آنان وعده داده نائل می شوند.

وی با اشاره به اجر و منزلت شهادت در راه حق، خاطرنشان کرد: خداوند متعال، خود پاداش و صله شهداء را می‌دهد و بنابر وعده صادق الهی، صلوات و رحمت پروردگار شامل حال آنهامی‌شود.

گفتنی است؛ در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده شهیدان،سلام گرم وصمیمانه ی سردار سرتیپ پاسدار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین به این خانواده ها ابلاغ وبه رسم یادبود لوح تقدیر، به خانواده معظم شهداء تقدیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار