خبرهای داغ:
تبریز- خاطرات و فعالیت های بهروز پورشریفی شهید پرافتخار جهاد سازندگی در چهل و یکمین شب خاطره حوزه هنری و همزمان با سالروز تاسیس جهاد سازندگی روایت می شود.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۷۶
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ترجیح یک موی کوخ نشین بر کاخ‌نشینان راه و رسم امام بود و نیت تشکیل جهاد سازندگی، برای زدودن آثار ستم‌شاهی از چهره روستاها و مناطق محروم با دستور صریح آن عزیز صورت گرفت.
جنگ شروع شد و جهاد در کنار وظیفه ذاتی‌اش در روستاها به میدان جهاد پا گذاشت و لقب «سنگرسازان بی‌سنگر» را گرفت. خاکریز و پل و معبر و جاده جنگی ساخت و پاشنل آشیل میدان نبرد شد. بی آن که ادعایی داشته باشد...
شهید پورشریفی یکی از آن جهادی‌های مخلص متعهد و متخصص بود که فرمانده مهندسی رزمی جهاد بود و طرح های مهندسی‌اش در قالب پل و جاده، عالمی را متعجب ساخته است...
۲۷ خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام امت است. به یاد و نام جهاد شب روایتی برگزار کرده و گرد هم می آییم تا از «رسم جهاد» بگوییم و بشنویم.
مشتاق دیدار اهالی محترم رسانه و علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت در روز یکشنبه ۲۸ خرداد ساعت ۱۷ در پارک شمیم پایداری، سالن آمفی تئاتر هستیم.

ارسال نظرات