خبرهای داغ:
سرهنگ موسوی:

شهدا از همه چیز خود گذشتند تا ایران اسلامی امنیتی مثال زدنی داشته باشد

همدان-فرمانده یگان امام علی (ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهدا از همه چیز خود گذشتند و در عرصه نبرد با دشمنان حاضر شدند تا امروز ایران اسلامی در سایه پرتوافشانی آنها، امنیتی مثال زدنی داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۶۴
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدرضا موسوی در مراسم یادواره ۱۱ شهید گمنام شهرستان تویسرکان اظهار کرد: شهدای گرانقدر با بهره‌گیری از خصایص منحصر به فرد حضرت سیدالشهدا(ع) مانند استکبارستیزی، تسلیم نشدن در برابر ظلم و... در دنیا و آخرت عاقبت بخیر شدند.

وی ادامه داد: شهدا از همه چیز خود گذشتند و در عرصه نبرد با دشمنان حاضر شدند تا امروز ایران اسلامی در سایه پرتوافشانی آنها، امنیتی مثال زدنی داشته باشد.

فرمانده یگان امام علی (ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین گمنامی برخی از شهدا را یک ویژگی منحصر به فرد دانست و افزود: در وصیتنامه‌های آنان می‌بینیم که آرزو داشتند قبرشان همانند حضرت زهرا(س) مخفی باشد.

وی بیان کرد: گمنام بودن شهدا نمونه دیگری از مظلومیت آنها است که خانواده‌هایشان سال‌ها است چشم به راه و منتظر آنها هستند.

موسوی گفت: شهدای گمنام فرزندان حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند که برای همه مردم جایگاهی ویژه دارند.

وی در پایان حضور پرشور مردم در مراسم یادواره شهدای گمنام را نشانه قدرشناسی آنها دانست و گفت: مردم با این حضور پرشور خود بازهم پیوند دیرینه خود با انقلاب، رهبری و شهدا را نشان دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات