خبرهای داغ:
تبریز- حاجیه خانم «روحیه عبداللهی» مادر شهیدان «داور و علیرضا گلمحمدی» در میانه در سن ۷۱ سالگی به علت عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست‌.
کد خبر: ۹۵۲۰۸۱۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پیکر مرحومه حاجیه خانم عبداللهی ساعت ۱۰:۳۰ امروز یکشنبه ۲۸ خرداد از میدان آزادی به سمت میدان نماز میانه تشییع و پس از انتقال به گلزار مؤمنین، در قطعۀ ایثارگران این آرامستان به خاک سپرده می شود.

مراسم شام غریبان آن مرحومه نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ بعدازظهر فردا، یکشنبه در مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرک ولیعصر(عج) میانه منعقد خواهد شد.

شهید داور گلمحمدی، متولد ۱۳۴۹ روستای نیک آباد چای از توابع میانه به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

برادرش، علیرضا نیز که متولد سال ۱۳۵۲ بود، سی ام بهمن ۱۳۹۹ و وقتی به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین در محور غرب کشور، در مأموریت جستجوی شهدا بود، بر اثر انفجار مینِ بر جای مانده از دوران جنگ تحمیلی، به جمع شهدا پیوست.

پیکر سردار شهید علیرضا گلمحمدی در جوار حرم حضرت معصومه(س) و پیکر مطهر برادرش، بسیجی شهید داور گلمحمدی در گلزار شهدای میانه آرام گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار