خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور:

توجه به آمادگی جسمانی واحد‌های نظامی توان رزمی نیروهای مسلح را افزایش می دهد

تبریز- تبریز- رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: برای اینکه توان رزمی نیروهای مسلح افزایش یابد باید به مقوله آمادگی جسمانی در واحد‌های نظامی اهمیت ویژه ای داده شود.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۹۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ فولادی در جلسه شورای سیاست گذاری ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح استان، امکانات، آموزش و پشتیبانی را سه عامل مهم برای قهرمانی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: فعالیت رشته های تیراندازی، کوهنوردی، چوگان، سه گانه و ورزش های هوایی در بین هیئت ها برای ما مهم تر هستند.

سرتیپ فولادی با یادآوری اینکه امکانات ورزشی بسیج و دیگر ارگان های نظامی برای مردم است و باید در اختیار عموم قرار گیرد، به تعامل هیئت های ورزشی با مراکز نظامی در مورد استفاده از تجهیزات ورزشی تأکید کرد.

الیاس گلمحمدزاده؛ جانشین فرمانده سپاه عاشورا نیز در این جلسه به اهمیت ورزش بین جوانان اشاره و بیان کرد: باید زمینه افزایش امکانات ورزشی برای جوانان را مهیا کنیم.

استفاده از ظرفیت نیروهای ورزشکار موجب کارایی نیروهای نظامی می شود

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هم در ادامه با بیان اینکه آذربایجان شرقی ۵۳ هیئت فعال در تبریز و ۸۸۰ هیئت ورزشی فعال در سطح شهرستان ها دارد، به برخی از برنامه های هفته ازدواج اشاره کرد.

حبیب ستوده نژاد  همچنین یادآور شد: تیم داری نظامی در استان کمرنگ شده است.

استفاده از ظرفیت نیروهای ورزشکار موجب کارایی نیروهای نظامی می شود

در ادامه جلسه رؤسای هیئت های چوگان، کاراته، کوهنوردی، تیراندازی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، مدیران تربیت بدنی سپاه عاشورا، مدیران تربیت بدنی یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان اشاره ای به برخی مشکلات ورزش کردند.

همچنین به منظور افزایش همکاری، هماهنگی و ارتباط مستمر مسئولان ورزش نیروهای مسلح استان با اداره ورزش ستاد کل نیروهای مسلح کشور به دستور امیر سرتیپ فولادی شورای رسیدگی به امور ورزش نظامیان در استان به دبیری علی حیدر پناه؛ مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا آغاز به کار کرد.

در پایان این جلسه که در سالن جلسات سپاه عاشورا برگزار شد تعدادی از خانواده های شهدا و چند تن از پیشکسوتان ورزشی بسیج و رؤسای هیئت های ورزشی برتر تجلیل شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار