همایش هم‌اندیشی علمای شیعه و سنی در شاهین دژ برگزار شد

همایش هم‌اندیشی علمای شیعه و سنی با حضور حجت‌الاسلام فیاضی در شاهین دژ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۳۱
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 31 خرداد در همایش هم‌اندیشی علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن که در مزار شهدای گمنام شاهین‌دژ برگزار شد، گفت: اقتدار جهان اسلام روز به روز تقویت شده و از هر لحاظ رشد می‌کند، که ما مسلمانان بتوانیم وحدت‌مان را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه، بدون تردید اسلام دین وحدت، همدلی و همبستگی است، بنابراین بزرگترین ابزار و سلاح دشمنان این دین از ابتدای آغاز رسالت پیامبر(ص) تاکنون تفرقه‌افکنی بوده است، ادامه داد: مسلمانان می‌توانند با تکیه بر مشترکات بسیاری که دارند، در برابر این دسیسه‌ها صف واحدی را تشکیل دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تا زمانی که به فرامین امام و رهبری گوش دهیم و پشت‌سر آنها حرکت کنیم پیروز خواهیم بود، هر چند دشمن از راه‌های مختلف اعم از فرهنگی، سیاسی، تحریم، تهدید، نظامی، شایعه‌پراکنی، تهمت تلاش می‌کند اتحاد مردم را بشکند.

حجت‌‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد اتحاد مردم را برهم بزند، ولی با رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری ناکام خواهند ماند، ادامه داد: وحدت مسلمانان ریشه در قرآن دارد و عملی شدن این هدف منجر به شکل‌گیری امت واحده اسلامی و اقتدار جهان اسلام خواهد شد.

وی بر لزوم اهتمام برای تقویت وحدت بر محور اصول دین و مشترکات اعتقادی تاکید کرد و ضمن نهی از دامن زدن به مسائل اختلافی، خاطرنشان کرد: علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن در صف مقدم جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری باید تلاش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، با مقایسه‌ای مختصر بین قبل و بعد از انقلاب به دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب اسلامی پی خواهیم برد، گفت: انقلاب در عرصه‌های مختلف تحول‌آفرین است.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه، باید دستاوردهای نظام اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان که دوران قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند تبیین شود، گفت: ایران اسلامی با فرماندهی داهیانه مقام‌ معظم رهبری و جوانان انقلابی متخصص در ساخت صنایع قدرتمند دفاعی، پهباد و موشک پیشتاز است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار