سردار اکبری در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی ناحیه یک شهرکرد گفت: شهدای عزیز ما وقت و نحوه شهادتشان را خودشان انتخاب می کردند، چرا که آنها به خودسازی معنوی رسیده بودند.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۴۱
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دومین شب یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی با عنوان«کوچ عاشقان» در محل اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی این یادواره بیان کرد: امشب به دعوت شهدای گرانقدر در خدمت شما حضور پیدا کردیم . خدا را شاکریم که این توفیق به ما داده شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۲4۴۷ شهید استان چهارمحال و بختیاری ، بیان داشت: امروز سالروز پیوند آسمانی مولا علی (علیه السلام ) و بانو فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) است. شاید یادآوری این روز ها برای ما مسلمانان درسهایی را داشته باشد که ازدواج آسان و زندگی آسان یکی از آنهاست، که جز ضرورتهای جامعه و شیعیان است.

سردار اکبری در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید،  اظهار کرد: شهید چمران به عنوان مبارز خستگی ناپذیر در دوران قبل و حین انقلاب بودند.

وی در ادامه افزود: شهدای عزیز ما وقت و نحوه شهادتشان را خودشان انتخاب می کردند، چرا که آنها به خودسازی معنوی رسیده بودند.

سردار اکبری گفت: در موضوع عفاف و حجاب هم افرادی که اعتقاد دارند به ارزشهای انقلاب اسلامی و ارزشهای ناب اسلام محمدی به قطع یقین اینها را رعایت می کنند و پشت پرده اتفاقات اخیر در مورد حجاب و عفاف، غربی ها و بیگانگان بودند.

گفتنی است؛ به مناسبت سالگرد ازدواج آسمانی حضرت علی( علیه السلام ) و حضرت فاطمه ( سلام الله علیها ) به یاد شهدای آسمانی،  مراسم عقدی برگزار شد و همچنین از خانواده های معظم چندشهید حاضر در این مراسم تجلیل شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار