منافی:

فضای مجازی می‌تواند علاوه بر تهدید، فرصت باشد

همدان-معاون فضای مجازی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: فضای مجازی می‌تواند علاوه بر تهدید، فرصت باشد اگر ما بتوانیم از آن استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۲۰۲۶
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، احسان منافی در جلسه توجیهی مسؤلین فضای مجازی حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی استان همدان با بیان اینکه فضای مجازی یک محیط دولبه‌ای است که هم تهدید و هم فرصت است و به فرموده مقام معظم رهبری «فضای مجازی می‌تواند ابزاری برای زدن تو دهان دشمنان باشد»، اظهار کرد: فرموده حضرت آقا نشان دهنده این است که فضای مجازی می‌تواند علاوه بر تهدید، فرصت باشد اگر ما بتوانیم از آن استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: در جهاد تبیین هر تلاشی جهاد نیست، این تلاش، تلاش قابل قبولی است اما چون هدفمند نیست جهاد نیست، اما اگر این تلاش در سازمان، سازماندهی شود و انسجام پیدا کند، جهاد است.

معاون فضای مجازی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در ادامه به تشریح جزئیات راه‌اندازی پاتوق مجازی سدرای حوزه رویداد چالشی شهید حججی پرداخت و گفت: مؤلفه‌های فضای مجازی متفاوت‌ است و ما باید این مؤلفه‌ها را خوب بشناسیم و یاد بگیریم و کار کنیم.

* مسؤلین فضای مجازی باید دانش آموزان را کمک کنند

مسؤل سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه مسؤلین فضای مجازی بسیج دانش‌آموزی جزو بهترین افراد ما هستند، گفت: هم اکنون برخی از دانش آموزان با قتلگاه فضای مجازی مواجه هستند و مسؤلین فضای مجازی به عنوان بازوان اسلام باید این دانش آموزان را کمک کنند.

سرهنگ کاظم مظاهری افزود: دشمن تمام توان خود را در این فضا به کار گرفته تا دانش آموزان را به سمت شیطان سوق دهد؛ با توجه به اینکه یکی از فضاهایی که می‌شود دانش آموزان را به خدای متعال نزدیک کرد فضای مجازی است ما نیز در این راستا باید با بکارگیری تمام تلاش خود دانش‌آموزان را به خدای متعال نزدیک کنیم .

در ادامه این جلسه هر یک از مسئولین فضای مجازی حوزه‌ها به بیان دیدگاه‌ها و سوالات و پیشنهادات خود در حوزه فضای مجازی پرداختند و در پایان نیز از جمعی از مسؤلین فضای مجازی حوز‌ه‌های بسیج دانش آموزی استان همدان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات