خبرهای داغ:
خانجانی عنوان کرد

لزوم برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش

همدان- دادستان همدان گفت: مأموران انتظامی این اجازه را دارند با قداره‌کشان، اراذل و اوباشی که سبب سلب امنیت و آسایش جامعه شده و به مردم تعرض می‌کنند، قاطعانه و جدی برخورد کنند.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۲۴
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن خانجانی در بازدید از کلانتری ۱۴ شهدا با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی مستقر در کلانتری ۱۴ شهدا، اظهار کرد: تعداد کم نیروهای انتظامی فعال در این کلانتری در برابر وسعت زیاد منطقه همخوانی ندارد و باید تقویت شود.

وی عنوان کرد: اگر قاچاقچی و فروشنده مواد توسط نیروی خدوم انتظامی در فواصل زمانی متعدد بازداشت می‌شود، می‌طلبد تا مأموران کلانتری هنگام تحویل پرونده به دادسرا سابقه گزارش‌های قبلی و بازداشت متهم را هم عنوان کنند تا یک شعبه مأمور به رسیدگی شود.

دادستان همدان تصریح کرد: بهتر است پرونده فروشنده مواد مخدر که پس از مجازات جرایم خود مجدد دست به این عمل سوداگرانه می‌زند و تأدیب نشده در یک شعبه قضایی بررسی شود تا حتی به عنوان مفسد فی‌الارض روند رسیدگی به پرونده‌اش ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل تأثیر سوء فضای مجازی شاهد پدیده‌های نوظهوری از اراذل و اوباش هستیم، گفت: مأموران انتظامی این اجازه را دارند با قداره‌کشان، اراذل و اوباشی که سبب سلب امنیت و آسایش جامعه شده و به مردم تعرض می‌کنند، قاطعانه و جدی برخورد کنند تا آنها را از اقدامات مجرمانه بازدارد و امنیت مردم تامین شود.

گفتنی است؛ مدتی است که اهالی کوی خضر از وجود معتادین متجاهر و دردسرهایی که ارذل و اوباش برایشان ایجاد کرده گلایه مند هستند، که در این راستا دادستان همدان با حضور در جمع اهالی از نزدیک پای درد دل آنها نشست و پس از مشاهدات عینی خود به طور سرزده از کلانتری ۱۴ شهدا بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات