خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت بسیج دانش آموزی در حوزه علمیه سید الشهداء "ع" خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۳۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر، افتتاحیه طرح اوقات فراغت بسیج دانش آموزی برادران با حضور فرمانده سپاه، مدیرآموزش و پرورش، مدیر حوزه علمیه سیدالشهداء و جمعی از روحانیون و مربیان به همت حوزه بسیج دانش آموزی برادران ناحیه خرمشهر برگزار شد.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت:

این برنامه با هدف پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان اجراء می شود و حوزه بسیج دانش آنوزی با همکاری حوزه علمیه سیدالشهداء علیه السلام در طول یک ماه برنامه های علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی برای نوجوانان عزیز برگزار می نماید.

حاج آقا موسوی صالحی گفت ؛ در این مراسم بعد از خیرمقدم گویی توسط فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی، فرمانده محترم ناحیه جناب سرهنگ لویمی، مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان جناب آقای سیاحی و یک نفر از روحانیون و اساتید حاضر در برنامه ضمن خیرمقدم و خداقوت به دانش آموزان و عوامل اجرایی، انتظارات خود از مربیان و متربیان را برشمردند وسخنان مبسوطی ایراد نمودند.

وی افزود؛ضمن کلاس بندی و مشخص نمودن گروههای دانش آموزی توسط مسئول اجرایی طرح، یکی از هنرمندان برنامه نمایشی اجراء نمود و پایان بخش مراسم قرائت دسته جمعی دعای فرج امام زمان "عج" بود.

 

قابل ذکر است کلاسهای آموزشی در روزهای زوج برگزار می گردد و در روزهای فرد نیز فوق برنامه بازدید های علمی، استخر، سالن فوتسال و... به اجراء در می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها