خبرهای داغ:
حجت الاسلام مطهری:

تلاش ما در مسابقات قرآنی رونمایی از ظرفیت‌های مغفول است

همدان-مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی گفت: تلاش ما این است که ظرفیت‌های مغفول در حوزه قرآن در این مسابقات رونمایی شود و ظرفیت‌های خوب شناخته شود.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۰۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام امیر مطهری در مجمع استادیاران شبکه تربیتی صالحین استان همدان که در سپاه ناحیه ملایر برگزار شد، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی اظهار کرد: مسابقات قرآنی بسیج با تنوع و در رشته‌های مختلف در حوزه، ناحیه، استان و در سطح کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته چهار عنوان کشوری کسب کردیم، گفت: از جمله این عناوین، کسب مقام اول توسط حجت الاسلام مصباحی از شهر ملایر در رشته صحیفه بود که ایشان حافظ قرآن، قاری و حافظ صحیفه سجادیه است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: تلاش ما این است که ظرفیت‌های مغفول در حوزه قرآن در این مسابقات رونمایی شود و ظرفیت‌های خوب شناخته شود.

وی با بیان اینکه طرح بزرگ اوقات فراغت تابستانی امسال با همراهی ۱۶ معاونت و رده تعلیم و تربیت بسیج آغاز می‌شود، ادامه داد: امسال برنامه اوقات فراغت با عنوان جوانه‌ها برگزار می‌شود که از ابتدای تابستان آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه دارد.

مطهری تصریح کرد: این طرح با برنامه‌هایی که برای آن پیش‌بینی شده است در هر حوزه مقاومت دو پایگاه مجری خواهد داشت وپایگاه‌های مجری پایگاه‌هایی هستند که طرح‌های سه گانه شهدای بسیج دانش‌آموزی را پشتیبانی می‌کنند.

وی گفت: برخی از قوی‌ترین و فعال‌ترین و بهترین پایگاه‌های حوزه‌ها بری اجرای این طرح انتخاب می‌شوند، تا در آینده در سال تحصیلی جدید بتوانند طرح بهنام محمدی عزیزاللهی و شهید فهمیده را پشتیبانی کنند و آن اتصال مسجد و مدرسه اتفاق بیفتد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: مهمترین برنامه ما، برنامه تربیتی است که در پایگاه‌ها اتفاق می‌افتد بنابراین در طرح جوانه‌ها دوره‌های آموزشی معارف و اندیشه اسلامی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار