مزار شهید رحمان استکی از شهدای هفتم تیر درشهرکرد گلباران شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۰۸۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان با هفته قوه قضائیه، آیین گلباران مزار شهید رحمان استکی یکی از یاران با وفای شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی(ره) در شهرکرد با حضور مسئولان قضایی برگزار شد.

آقای اشرفی، دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری به همراه رییس و دیگر اعضاء شورای قضایی استان با حضور در گلزار شهداء بهشت دو معصوم شهرکرد ضمن عطر افشانی و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای سلامت و خاصه شهدای حادثه هفتم تیر(شهید مظلوم آیت الله بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران با وفای ایشان) را گرامی داشتند.

حضور بر مزار مطهر شهید رحمان استکی یکی از شهداء حادثه تروریستی در دفتر حزب جمهوری اسلامی و نماینده وقت مردم استان در مجلس شورای اسلامی و ادای احترام به مقام شامخ این شهیدان و تجدید عهد و پیمان با آرمان والای  این کبوتران خونین بال از بخش های دیگر آیین مهمانی لاله ها به مناسبت هفته قوه قضائیه در شهرکرد بود.

گفتنی است؛ مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر امشب نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرکرد با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات