مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز:

جهادگران بسیجی در سنگر خدمت به مردم حماسه عشق و امید می‌آفرینند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با بیان اینکه جهادگران بسیجی در سنگر خدمت به مردم حماسه عشق و امید می‌آفرینند، گفت: سازمان بسیج سازندگی در تداوم راه شهدا به مردم خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۵۲۳۵۰۱
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز، اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در قالب دو قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی و اقتصاد مقاومتی خدمات گسترده‌ای را در جهت محرومیت زدایی، اشتغال زایی و توانمند سازی اقشار کم برخوردار انجام داده است.

جهادگران بسیجی در سنگر خدمت به مردم حماسه عشق و امید می‌آفرینند

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته بیش از ۳۳ کارگاه اشتغال زایی در استان البرز راه اندازی شده است، افزود: سازمان بسیج سازندگی در جهت حمایت از تولید و اشتغال، ضمن راه اندازی و تجهیز کارگاه‌های اشتغال زایی با شناسایی و به کارگیری افراد راهبر و موثر در حوزه صنعت و تجارت، زنجیره تولید را به زنجیره فروش متصل کرده است.

سرهنگ فلاحتکار یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های عملیاتی بسیج سازندگی استان البرز را آموزش جهت مهارت افزایی و ایجاد تخصص جهت افراد جویای کار برشمرد، افزود: همکاری با سازمان فنی حرفه‌ای استان برای تحقق این امر اجرا می‌شود.

وی همچنین تخصیص وام‌های تبصره ۱۶ به راه اندازی کارگاه‌های اشتغال زایی را از دیگر برنامه‌های جهاد سازندگی برشمرد، تصریح کرد: به افراد متقاضی ایجاد و رونق کارگاه‌های اشتغال خانگی تا ۵۰ میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز همچنین به برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: فراهم کردن بستر فروش تولیدات خانگی از دیگر طرح‌های این سازمان در جهت رشد تولید و تحقق شعار سال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار