خبرهای داغ:

یک راس گوسفند در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) ذبح شد

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از ذبح یک راس گوسفند در روز عید قربان در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۵۸۶
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با روز عید قربان یک راس گوسفند به همت خیرین و مجمع امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه ذبح و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

محمدرضا جلال عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حدیثی از حضرت محمد (ص) اظهار کرد: پیامبر خدا فرموند: در روزهای قربانی بعد از عبادات فریضه ای هیچ عبادتی اینقدر مقبول و پسندیده در بارگاه الهی نیست و بیش از رسیدن قطرات خون به زمین مقبول پروردگار می شود، لذا با شوق زیاد و دل پر وسعت قربانی کنید.

او افزود: در راستای اجرای این سنت حسنه، همزمان با روز عید قربان یک راس گوسفند با یاری خیرین، گروه های جهادی و اهالی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) ذبح و توزیع شد.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: گشت محله محور رضویون نیز با هدف برقراری امنیت در محله توسط کارگروه دفاعی امنیتی با حضور بیش از ۱۰ نفر از بسیجیان پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در این محله انجام شد.

جلال خاطرنشان کرد: مراسم پر فیض دعای کمیل با نوای عباس رسولی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

او با اشاره به برپایی مداوم برنامه های ورزشی گفت: ورزش مفرح والیبال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سپاه سرخه با استقبال پرشور بسیجیان و حلقه صالحین شهید ادهم در پایگاه امام حسن مجتبی (ع) این محله برپا شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار