یادداشت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه سپاه ناحیه امام هادی (ع) به مناسبت فرارسیدن ولادت امام هادی(ع)

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی(ع)، در یادداشتی فرارسیدن میلاد با سعادت امام هادی (ع) را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۲۴۴۳۹
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت الاسلام حجت الله اکرادلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع)، در یادداشتی فرارسیدن ولادت با سعادت امام هادی (ع) را تبریک گفت. متن کامل یادداشت به شرح زیر است:

یادداشت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه سپاه ناحیه امام هادی (ع) به مناسبت فرارسیدن ولادت امام هادی(ع)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی النقی علیه السلام معدن لطف و صفا، گستره‏ی عظیم ولایت، پناه درماندگان، آیینه‏ تمام نمای عصمت، هادی امّت، اسوه‏ی مجد و شرافت و ناخدای کشتی هدایت که در دوران عمرشان به راهنمایی و راهبری انسان ها مشغول بود

امام هادی (ع) در پانزدهم ذی الحجه سال 212 هجری و قمری در منطقه ای در اطراف شهر مدینه متولد شدند و بدین سبب کرامت و لطف پروردگار جهانیان از دریچه پر فیض وجودش جاری شد و آن زمان بود که آسمان و زمین مدینه از صدای هلهله فرشتگان مقرب الهی لبریز شد.

 در سن 8 سالگی به امامت رسیدند و دوران امامت آن حضرت 33 سال بود، پدر ارجمند آن امام همام، امام محمد تقی جوادالائمه (ع) و مادرش سمانه از زنان درست کردار و پاکدامن بود.

 کنیه آن حضرت ابوالحسن و از القاب مشهور آن حضرت هادی و نقی (ع) است، عمده اقدامات حضرت علی النقی (ع) در مدت امامت، شناساندن و تبیین مذهب جعفری، آموزش و نشر احکام اسلامی و تربیت شاگردان و مبلغان دین بود.

امام هادی (ع) نه تنها تعلیم، گسترش و نگهبانی از فرهنگ اسلامی را عهده دار بود و ذره ای از آگاه ساختن مردم نسبت به حقایق مذهبی دریغ نکرد بلکه در مقابله پنهان و آشکار با خلیفه ستمگر متوکل عباسی در جهت احقاق حق مسلمانان اقدام کرد.

اینجانب، پانزده ذیحجه میلاد امام پاکی و روشنایی، ستاره‏ راهنمای بشریت، گنجینه‏ ارزشمند کرامت، قله بلند فضیلت، برگزیده‏ی خداوند سرمد، حضرت امام هادی (ع) را به همه شیعیان جهان و خصوصا مردم شهید پرور مهرشهر و کمالشهر، پاسداران سبزپوش و بسیجیان هميشه در صحنه تبریک عرض می کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار