خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار میانه:

یک مجاهد واقعی تبیین باید آماده ایثار باشد

تبریز- معاون سیاسی اجتماعی فرماندار میانه، در جمع هادیان و نخبگان سیاسی بسیج، گفت: واژه جهاد با ایثار و شهادت، گره خورده است و یک مجاهد واقعی تبیین باید آماده ایثار جان، مال و حیثیتش باشد.
کد خبر: ۹۵۲۴۴۴۲
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرید قشلاقی با بیان اینکه جهاد تبیین یعنی کار جهادی شبانه روزی برای آگاهی بخشی و روشنگری، اضافه کرد: جهاد تبیین یک کار راحت و عادی نیست بلکه کاری بسیار سخت و پر چالش در برابر هجمه های شدید دشمن است و نیازمند برنامه ریزی و حفظ آمادگی لازم است.

   وی با اشاره به اینکه نسل جدید، نسلی است که ۲۴ ساعته در معرض بمب باران سوء تبلیغاتی دشمن است، خودآگاهی، مخاطب شناسی و تسلط بر علم روز را لازمه موثر بودن برای این نسل عنوان کرد و افزود: برای تاثیرگذاری بر مخاطب، باید اقناعی وارد شویم و گرنه نتیجه ای نمی توانیم بگیریم.

   قشلاقی اقدام به سوزاندن قرآن توسط دشمن را نتیجه ضعف و ناتوانی او در برابر دین اسلام و این کتاب آسمانی دانست و متذکر شد: باید مراقب باشیم که دشمن در تلاشش برای تغییر باورها و اعتقاداتمان موفق نشود چرا که فتح باورها موجب فتح خاک و ارزش ها شده و تحقق اهداف او را تسهیل می کند. 

   کارگاه توانمندسازی کنشگران، هادیان و نخبگان سیاسی بسیج در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار