خبرهای داغ:
کیانی:

تبیین غدیر یکی از نیازهای اصلی جامعه ما است

همدان-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: آنچه باید در عید غدیر خم مدنظر باشد تبیین، تشریح و تفهیم غدیر است که یکی از نیازهای اصلی جامعه ما است.
کد خبر: ۹۵۲۵۰۶۱
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهروز کیانی در جلسه هماهنگی عید غدیر ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد غدیر و قربان اظهار کرد: اعیاد غدیر و قربان از پاک‌ترین اعیاد ما مسلمانان است و فاصله بین دو عید بزرگ دهه ولایت است که فلسفه وجودی دهه ولایت هم به خاطر این دو عید بزرگ است.

وی با اشاره به فلسفه وجود غدیر خم گفت: آنچه باید در عید غدیر خم مدنظر باشد تبیین، تشریح و تفهیم غدیر است که یکی از نیازهای اصلی جامعه ما است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند بااشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین بیان کرد: ضرورت امروز جامعه ما تبیین است که مدت‌ها است مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز تبیین غدیر ضروری است و باید بدانیم در غدیر چه اتفاقاتی رخ داده شده، چون نسل جوان ما به شدت در مقابل این آسیب‌ها قرار دارد و این کار مربوط به دستگاه‌های اجرایی و یک تکلیفی است که بر دوش ما است .

کیانی در ادامه تأکید کرد: زمانی که مدیران پای کار بودند و از ظرفیت مردم استفاده شد کار به بهترین نحو ممکن انجام شد و بارها و بارها تأکید کرده‌ایم که همراهی و همدلی مدیران ادارات در کنار ظرفیت مردم کارها را به خوبی پیش می‌‌برد و هم افزایی و هم دلی همه مدیران را ضروری می‌دانیم.

وی با بیان اینکه برای جشن عید الله اکبر همه باید پای کار باشند، افزود: همه موظف هستیم برای جشن عید الله اکبر پای کار باشیم و برنامه‌ها باید به صورت تیمی و گروهی و به بهترین نحو ممکن انجام شود .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند در ادامه گفت: حدود ۱۹ موکب پای کار آمده‌اند، ادارات و نهادهای دیگر شهرستان هم همت داشته باشند برای برگزاری غرفه‌ها، که بتوانیم جشنی در خور شأن داشته باشیم.

کیانی افزود: اصل جشن غدیر ارائه مطالب کلیدی است که باید ارائه داده شود و در کنار برگزاری جشن غدیر باید از ظرفیت سخنرانان و مداحان برای پرداخته شدن به مسئله تبیین و تفهیم و تشریح این عید بزرگ استفاده شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار