خبرهای داغ:
نقوی خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه جهادی آموزش و پرورش استان همدان با بسیج فرهنگیان و گروه وکلای جهادی امام رضا(ع)

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه جهادی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با سازمان بسیج فرهنگیان استان و گروه وکلای جهادی امام رضا(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۴۴
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود نقوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه جهادی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با سازمان بسیج فرهنگیان استان و گروه وکلای جهادی امام رضا(ع) منعقد شد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اجرای شعار «خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت همگانی» و به منظور کمک به حل مشکلات حقوقی و قضایی فرهنگیان معزز استان، این تفاهم نامه بین قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش استان با قرارگاه سازمان بسیج فرهنگیان و گروه وکلای جهادی امام رضا(ع)، امضا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: از مفاد این تفاهم نامه، ایجاد بستر مناسب و تعیین چارچوب کلی همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت عملی و اجرایی گروه وکلا در زمینه ارائه خدمات حقوقی مناسب در جهت تسهیل حل و فصل اختلافات، مشاوره و پیگیری پرونده‌های حقوقی و کیفری جامعه فرهنگی (شاغل و بازنشسته) و خانواده آنها و بالا بردن فرهنگ صلح و سازش و کمک به کاهش ورودی پرونده‌ های قضایی مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات