خبرهای داغ:
ملکی:

پیکر جوان ملایری از سد کلان بیرون کشیده شد

همدان-رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر گفت: صبح امروز پیکر بی جان جوان ۲۰ ساله ملایری از عمق ۶ متری آب در سد کلان ملایر بیرون کشیده شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۷۹
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

محمود رضا ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: به دنبال تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ملایر و اعلام خبر غرق شدن پسری ۲۰ ساله هنگام شنا در سد کلان، بلافاصله غواصان سازمان به محل اعزام شدند، عملیات جستجو در زیر آب تا ساعت ۸ شب ادامه داشت و به دلیل تاریکی و عدم دید کافی جستجو به روز بعد موکول شد.

وی با بیان اینکه عملیات جستجو همچنان ادامه داشت و با وجود دو روز کاوش هنوز امدادگران موفق به یافتن جسد نشده بودند، گفت: این جوان ۲۰ ساله به همراه چند نفر اقدام به شنا در سد کلان کردند که احتمال داده می‌شد وی در منطقه‌ای کنار ساحل با عمق چهار متری مواجه شده و نتوانسته خود را کنترل و به ساحل برساند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر عنوان کرد: این جوان ۲۰ ساله بین یک تا ۲ متر تا ساحل بیشتر فاصله نداشته، با توجه به اینکه عمق سد کلان قبل از آبگیری متفاوت است و عمق منطقه کنار ساحل از یک متر به چهار و پنج متر عمق می‌رسد، این سد فضای مناسبی برای شنا کردن نیست.

وی تصریح کرد: عملیات جستجو در زیر آب تا ساعت ۸ شب گذشته ادامه داشت و به علت تاریکی و عدم دید کافی ادامه جستجو به امروز موکول شد.

ملکی گفت: ادامه عملیات جستجو از صبح امروز آغاز شد، ساعت ۹:۵۵ صبح امروز (شنبه ۱۷ تیر) پیکر بی جان این جوان ۲۰ ساله از عمق ۶ متری آب بیرون کشیده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات