خبرهای داغ:
حجت الاسلام یوسفی خبر داد

برگزاری جشن خیابانی عید الله اکبر در نهاوند

همدان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری جشن خیابانی عید الله اکبر در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۰۸۰
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام یوسفی در جلسه هماهنگی برنامه‌های عید غدیر خم با اشاره به اینکه کاروان غدیر در شهر فیروزان و شهر گیان برگزار می‌شود، اظهار کرد: دهه ولایت امسال نسبت به سال‌های گذشته ویژگی‌های خاص دیگری داشته است، جشن‌های خوبی در بخش‌ها و محلات در حال برگزاری است و کاروان غدیر را در شهر فیروزان و شهر گیان هم خواهیم داشت.

وی گفت: محورهای برنامه‌های غدیر، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، برپایی موکب، ماشین‌نویسی، مولودی‌خوانی و محکوم کردن اهانت به قرآن از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های روز عید غدیر جشن خیابانی است که در سراسر کشور برگزار می‌شود، این برنامه سال گذشته برای اولین بار در تهران برگزار شد، و امسال به تناسب در شهرستان نهاوند نیز به محوریت سازمان تبلیغات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن خیابانی عید الله اکبر از میدان شریعتی تا ابوذر برگزار می‌شود، گفت:  جشن خیابانی عید الله اکبر از میدان شریعتی تا ابوذر  برگزار می‌شود و از ساعت ۱۷ بعدازظهر تا اذان مغرب در خدمت همشهریان نهاوندی خواهیم بود.

یوسفی افزود: بخش‌های خدمات‌رسانی این جشن بزرگ به عهده شهرداری نهاوند است، که امید است همچون گذشته پای کار باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان، نیروهای اداره برق، بخش آتش نشانی، اصناف، بازاریان، اورژانس شهرستان و عوامل انتظامی پای کار باشند، گفت: فضاسازی سطح شهر با نصب پرچم و نور افشانی انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار