خبرهای داغ:

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در سرخه حضور یافت

سرهنگ محمد حسن سلامی با هدف تجلیل از زحمات و تلاش های دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت، با چند تن از آن ها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۲۶۵۴۳
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای ارج نهادن بر زحمات و تلاش های جهادگران و ایثارگران، سرهنگ محمد حسن سلامی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان همراه با سرهنگ محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسئولان با اسماعیل ادهم از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و راوی آن دوران و یوسف امامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سلامی ضمن قدردانی از زحمات، تلاش ها و مجاهدت های آن در دوران دفاع مقدس و با اشاره به تداوم فعالیت های مختلف آن ها در عرصه ها، توفیقات روزافزون آن ها را از خداوند متعال خواستار شد.

او با بیان اینکه جنگ هشت ساله ایران تبلور ارزش‌های دینی و مذهبی و ملی و سرزمینی است اظهار کرد: این ارزش‌ها باید با روش‌ها و برنامه‌ها و اقدامات عملی موثر به نسل‌های آینده منتقل شود.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان افزود: مردم در روز‌های امتحان‌های سخت انقلاب جان‌های پاکشان را فدا کردند تا اسلام و انقلاب زنده بماند و کشور از تهاجم دشمن در امان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار