خبرهای داغ:
یونسی خبر داد

محکومیت ۸ میلیارد ریالی قاچاق نفت‌گار در رزن

همدان-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از محکومیت ۸ میلیارد ریالی قاچاق نفت‌گار در رزن خبر داد و گفت: پرونده فروش ۹ هزار و ۲۷۹ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی دولت توسط تعزیرات حکومتی شهرستان رزن رسیدگی شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۶۴۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، اظهار کرد: از منزلی در همدان هشت دستگاه کولر گازی، یک دستگاه یخچال فریزر و یک دستگاه لباس شویی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف که پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد.

وی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی همدان پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی همدان ارسال کرد، گفت: همچنین از انباری در شهر همدان،۳۲ هزار متر کابل مسی و آلومینیومی احتکار شده کشف شد که ارزش کالا‌های کشف شده ۹۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: در این زمینه نیز علاوه بر پلمب انبار، پرونده‌ای تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد.

 وی بیان کرد: همچنین در شهرستان رزن در بازرسی رئیس شعبه گشت سیار اداره تعزیرات حکومتی که با حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) و بازرسان سازمان صمت برگزار شد، پرونده فروش ۹ هزار و ۲۷۹ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه اول بدوی و ویژه به تخلفات قاچاق کالا و ارز توسط تعزیرات حکومتی شهرستان رزن رسیدگی شد.

 یونسی ابراز کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه رزن گزارش را به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رزن ارسال کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار