استاندار ایلام گفت: به منظور ایجاد آب شرب پایدار در شهر ایلام 700 میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آبرسانی ایلام اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۵۲۷۳۸۵
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح روز یکشنبه به‌صورت سرزده از شرکت آبفای استان ایلام بازدید و در جریان اقدامات و امورات این شرکت قرار گرفت.

 

وی در این برنامه از واحدهای مختلف این شرکت بازدید کرد و خواستار بررسی میزان پِرتی آب، میزان مصرف بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری شهر ایلام شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در این بازدید با تأکید بر تکریم ارباب‌رجوع و رسیدگی به امورات و خواسته‌های مردمی، افزود: خدمات‌دهی بی‌وقفه به مردم باید نصب العین همهٔ مدیران باشد و مشکلات پرتی آب و تأمین آب تمام‌وقت و متوازن برای تمامی مناطق شهر در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به مشکلات تنش آبی در شهر به علت فرسودگی شبکه آب‌رسانی و پرتی آب، بیان داشت: در تماس تلفنی با وزیر نیرو، مشکلات تنش آبی شهر ایلام به استحضار ایشان رسید و محرابیان وزیر نیرو قول مساعد دادند اعتبارات موردنیاز برای اصلاح شبکه آبرسانی شهر ایلام تأمین شود.

 

وی در جریان این بازدید همچنین با اشاره به تنش آبی در برخی از مناطق شهر ایلام تأکید کرد: آبرسانی به مناطق مختلف شهر ایلام تا اصلاح شبکه آب‌رسانی باید متوازن و یکسان باشد.

گفتنی است حدود ۷۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آبرسانی شهر ایلام نیاز است.

ارسال نظرات