مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: بنا به دستور معاون اول رئیس جمهور مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آب شهر ایلام اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۱۳
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، پرویز ناصری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: با پیگیری استاندار ایلام و دستور معاون اول رئیس جمهور مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آب شهر ایلام اختصاص یافت.

 

وی افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل قطعی آب در شهر ایلام بحث فرسودگی شبکه و پرت آب است. 

 

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: در حال حاضر بر اساس سرانه مصرف آب مورد نیاز، برای مصرف شهر ایلام ۷۵۰ لیتر در ثانیه است.

 

ناصری خاطرنشان کرد: به واسطه فرسودگی شبکه و پرت بالای آب هم اکنون یک هزار و ۲٠٠ لیتر در ثانیه آب وارد شهر ایلام می‌شود و باز هم در تابستان با مشکل قطعی آب مواجه هستیم.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: شبکه شهر ایلام بیش از ۲۵۰ کیلومتر است که با اختصاص این مبلغ در آینده نزدیک عملیات تعویض و اصلاح بخشی از شبکه آغاز می‌شود.

 

وی با بیان این که برخی نقاط شبکه آب شهر ایلام مربوط به ۵۰ سال پیش است و کاملا فرسوده است، گفت: سال هاست برای اصلاح و تعویض شبکه ایلام اقدام می‌شود ولی اعتباری تخصیص نمی یابد که با پیگیر استاندار ایلام و تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان این اقدام ماندگار صورت گرفت. 

۱۹۵ هزار مشترک تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام قرار دارند.

ارسال نظرات