خبرهای داغ:
کارشناس فضای سایبری:

امروز فضای مجازی، عرصه اصلی جهاد تبیین است

تبریز- یک کارشناس فضای سایبری با اشاره به ظرفیت های گسترده فضای مجازی برای تبلیغ و تبیین، گفت: امروز فضای مجازی، عرصه اصلی جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۲۷۶۷۱
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

امروز فضای مجازی، عرصه اصلی جهاد تبیین است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسعود رضایی در کارگاه سواد رسانه ای بسیجیان حوزه شهید تندگویان سپاه میانه، با بیان اینکه جهاد تبیین در فضای مجازی، یک جریان جهادی و انقلابی اصیل برای ابهام زدایی از شبهات، اخبار جعلی و تحریف در سطح جامعه است، متذکر شد: امروزه باید از تمام ظرفیت‌های فضای مجازی در جهت جهاد تبیین به منظور مقابله حداکثری با توطئه دشمن، بهره برد. 

   وی فراگیری مهارت‌ها و سواد رسانه‌ای برای بالا بردن سطح آگاهی جامعه را الزامی دانست و اظهار داشت: آنجا که امروز سنگر اصلی تبیین و تبلیغ، عرصه فضای مجازی است، بسیجیان باید به مهارت‌ها و فنون سواد رسانه‌ای مجهز شوند تا حضوری فعال و تأثیرگذار در این فضا داشته باشند.

   رضایی افزود: دشمن در فضای مجازی از انواع ترفندها برای مهندسی ذهن؛ گمراهی و تحریف واقعیت استفاده می‌کند لذا آمادگی در عرصه جنگ نرم در فضای مجازی برای مقابله با آن بسیار حایز اهمیت است.

   کارگاه آموزشی سواد رسانه ای با شرکت جمع کثیری از بسیجیان حوزه شهید تندگویان سپاه میانه در حسینیه رزمندگان اسلام برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار