خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه مراغه:

تلاش دشمن دور کردن جوانان از آرمان های امام حسین(ع) است

تبریز- مسئول تعلیم و تربیت سپاه مراغه گفت: امام حسین(ع) چراغ هدایت بشریت است و خداوند این چراغ را روشن کرده و تا قیامت هم خاموش نخواهد شد و تلاش دشمن دور کردن جوانان از آرمان های امام حسین(ع) است.
کد خبر: ۹۵۲۸۳۱۹
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی شفیعی در دومین روز از ماه محرم در مسجد شهدا در جمع رزمندگان و پایوران سپاه مراغه افزود: هر قدمی که به خاطر امام حسین(ع) برداشته شود ثواب یک حج مقبول برای انسان نوشته می شود.
وی ادامه داد: چشم هایی که بر امام  حسین(ع) گریه و زاری کند در روز قیامت گریه نخواهد کرد بلکه شاد و خندان می شود چراکه امام حسین(ع) چراغ هدایت بشریت است و  خداوند این چراغ را روشن کرده و دشمن کور خوانده محبت امام حسین(ع) در قلوب مؤمنین  هرگز خاموش نخواهد شد و هیچ وقت حسینیان با یزیدیان بیعت نخواهد کرد.
حجت الاسلام شفیعی به توطئه و کینه های دشمن هم اشاره  و بیان کرد: اگر شیعیان امام  و مسلم زمان  خود را نشناسند یا عاشورای دیگر را خلق می کنند یا اینکه زیر لگد های دشمن له می شوند و این همه گرانی و بی بند و باری در سایه بی توجهی مسئولان وقت به فرمایشات رهبر انقلاب است.
وی  شعار زن زندگی آزادی را شعار اسلام توصیف کرد و گفت: این شعار، شعار اسلام است اما آزادگی زن به حجاب و عفاف اوست نه‌ لختی و برهنگی زن.
حجت الاسلام شفیعی از حاضرین خواست تا از امر به معروف و نهی از منکر غافل نباشند چراکه اگر غافل باشند یا بی توجهی کنند  به  بی حجابی و بی بند باری جامعه کمک می کنند.
وی در ادامه گفت: حجاب تنها برای زنان نیست خدا در قرآن خطاب به پیامبر حجاب را تاکید کرده است و  به مردان  هم تاکید شده که حجاب را رعایت کنند.
حجت الاسلام شفیعی پیام عاشورا را رعایت حجاب توصیف کرد و گفت: پیام عاشورا امروز  رعایت حجاب و عفاف انسان ها در جامعه است که باید همه رعایت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار