فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

مهمترین معروف و نهی از منکر در حوزه جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی است

سرهنگ نکوئی گفت: با توجه به شرایط امروز کشورنهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث رشد و تعالی اخلاقی جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۸۴۳۳
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به شرایط امروز کشورنهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث رشد و تعالی اخلاقی جامعه می‌شود؛ زیرا در این صورت همگان در همه امور یکدیگر را به کار نیک و معروف امر می‌کنند و از منکرات یکدیگر را نهی خواهند کرد.

وی افزود: امروز یکی از مهمترین موارد امر به معروف و نهی از منکر در حوزه جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی است؛ دشمن به دنبال پر رنگ نشان دادن کاستی های جامعه است که باید باتبیین واقعیت ها و پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف باعث خنثی نمودن توطعه های دشمن باشیم که این مهم با جهاد تبیین ،جهاد امید آفرینی و جهاد خدمت محقق خواهد شد. این موضوع از مهمترین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با اشاره به اینکه تمامی امورات مسلمین بر پایه امر به معروف و نهی از منکر است، ادامه داد: از ابتدای خلقت ، همه انبیا برای امر به معروف و نهی از منکر آمده‌اند و وظیفه ما هم ادامه دادن راه انبیا است.

وی گفت: برنامه ریزی برای برگزاری مراسمات دهه اول محرم با محوریت جهاد تبیین در همه هیئت ها و مراسمات ،برگزاری بیش از ۳۰ نشست در سطح پایگاه های مقاومت ، فضا سازی سطح شهر، تجلیل از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، سخنرانی در تریبون‌های نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی مزار شهدا، برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و بازدید از ادارات از جمله برنامه‌های دهه امر به معروف و نهی از منکر درشهرستان نیکشهر است.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر مسئله حجاب و عفاف تصریح کرد: عزت و کرامت انسان و سربلندی نظام در سایه تدین و دین مداری حاصل می‌شود و اباهه گری در هر جایی موجب نابودی است و با مدیریت اسلامی سازگار نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار