امام جمعه نیشابور با اشاره به اینکه هدف دشمن، جدایی بین ادیان است و هرگز به هدفش نخواهد رسید، گفت: اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد نشان‌دهنده آزادی غلطی است که در اروپا برخی به نام آزادی از آن دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۲۸۸۰۶
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور، حجت‌الاسلام قاسم یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد اظهار کرد: اهانت به قرآن کاری خلاف اخلاق، ادیان آسمانی و ضد حقوق‌ بشری است و بیش از ۲ میلیارد مسلمان را در سراسر جهان آزرده کرده است.

امام جمعه نیشابور افزود: اهانت به کتاب آسمانی مسلمانان قرآن نشان‌ دهنده آزادی غلطی است که در اروپا برخی به نام آزادی از آن دفاع می‌کنند.

وی اضافه کرد: این چه آزادی است که حقوق میلیاردها انسان ضایع شود و حرمتشان شکسته شود زیرا حرمت قرآن، حرمت مسلمانان و حرمت انسان است.

اهانت به قرآن کریم را به شدت محکوم می‌کنیم

حجت‌الاسلام قاسم یعقوبی تصریح کرد: توهین به عقاید مردم کاری بسیار زشت و ناپسندی است و ما به شدت آن را محکوم می‌کنیم. همچنین کسی که این جنایت را انجام داده باید به سزای اعمالش برسد.

امام جمعه نیشابور با بیان اینکه دولت اسرائیل باید از این کارهای خلاف بشری دست بردارد، تاکید کرد: عوامل اسرائیل و صهیونیست در این کار نقش دارند. هدف صهیونیست تحریک مسلمانان و سنجش حساسیت مردم نسبت به مسائل دینی است.

اسرائیل هرگز به هدفش نخواهد رسید

وی با ذکر این مطلب که در تمام جهان اسلام، کشورها و دولت‌ها اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند و اسرائیل هرگز به هدفش نخواهد رسید، ابراز کرد: هدف دشمن تحقیر و توهین به مسلمانان است. دشمنان اسلام می‌خواهند به نوعی آزادی وحشیانه و غیرعقلانی خود را بر مسلمانان تحمیل کنند. البته در این کار ناموفق بودند.

هدف دشمن، جدایی بین ادیان است

حجت‌الاسلام یعقوبی عنوان کرد: مسلمانان از دین و معنویت دست‌بردار نیستند البته کسی که در کشور سوئد به قرآن کریم اهانت کرده مسیحی است، احتمال می‌رود هدف دشمنان جدایی بین ادیان و بین مذاهب معتقد به کمک آسمانی باشد.

امام جمعه نیشابور تشریح کرد: خواست دشمن این است که مسلمانی هم انجیل را آتش بزند و ادیان در مقابل هم قرار بگیرند البته این هم هدف شکست خورده‌ است زیرا مسلمانان عاقل‌تر از این هستند که در دام توطئه دشمنان بیفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها