خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به ثبت ۵حمله شیمیایی رژیم بعث به استان کرمانشاه، گفت: مردم مظلوم «زرده» قربانی حقوق بشر نمایشی استکبار شدند.
کد خبر: ۹۵۲۸۹۱۹
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار مسعود قنبری در مراسم گرامیداشت سالروز بمباران شیمیایی روستای زرده که ظهر یکشنبه در شهرستان دالاهو برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مردم فصل الخطاب هستند و خیلی از مشکلات با حضور مردم حل می‌شود.

وی افزود: وظیفه‌ای که شهدا برای مسئولین تعریف کردند خدمت به مردم و حل مشکلات آنان است که باید به جد پیگیری و انجام شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به مشکلات و محرومیت‌های شهرستان دالاهو، تصریح کرد: حل مشکلات این شهرستان باید در اولویت مسئولین قرار گیرد.

وی با اشاره به امضای بیش از ۲۰۰ کشور دنیا در خصوص ممنوعیت حمله شیمیایی حتی علیه نظامیان، ادامه داد: ۵ حمله شیمیایی توسط رژیم بعث در تاریخ دفاع مقدس به استان کرمانشاه به ثبت رسیده است که خود سندی محکم برای عدم توجه به حقوق بشر توسط کشورهای غربی و رژیم بعث است.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: مردم مظلوم روستای زرده قربانی حقوق بشر نمایشی غرب و استکبار جهانی بودند.

وی افزود: امروزه با توجه به شرایط موجود سواد رسانه‌ای یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه به ویژه قشر جوان است و تقویت این مساله می‌تواند از غافلگیری در مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن جلوگیری کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه فضای جنگ رسانه‌ای بسیار سنگین و خسارت بار است، گفت: همه ما از خانواده و مسئولین وظیفه داریم با تقویت اطلاعات در حوزه رسانه‌ای، چراغ راه جوانان باشیم.

سردار قنبری در پایان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ضربه به اصالت، اعتقاد و ایمان جوانان است که با هوشیاری مردم ان شالله که انقلاب اسلامی از این مرحله نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

ارسال نظرات